Català Espanyol

“Activitats de lleure, tallers i jocs tant a l’interior com al nostre jardí exteriors”

Les activitats que realitzem al nostre centre persegueixen una doble finalitat: per un costat volem que aporten un contingut lúdic recreatiu i d'oci. Per un altre costat perseguim que siguin terapèutiques i que ajudin als nostres usuaris a mantenir les seves capacitats físiques i intel·lectuals el més ben preservades possible així com la seva autonomía personal i les competències socials.

Taller de Memòria
Taller de
memòria
Animació a Planta
Animació a
planta
Taller de lectura
Taller de
lectura
Taller de jocs
Taller de
jocs
Taller de conversa grupal
Conversa
grupal
Estimulació cognitiva individual
Estimulació
cognitiva
individual
Teràpia amb animals
Teràpia amb
animals






Taller de pintura
Taller de
pintura
Manualitats
Manualitats
Cinema
Cinema
Bitlles
Bitlles
Sortides
Sortides
Activitats Festives al centre
Activitats
festives
Taller de Psicomotricitat
Taller de
psicomotricitat




Entorn

Conegui l'entorn
on està ubicat
el nostre centre


Un bon lloc
per viure

60 places de Centre de Dia
i 180 places residencials




Ubicació

Conegui la situació
de les nostres
instal·lacions

© 2015 SERVEIS DE GERIATRIA ALFACS S.L   logo footer centrevima Tots els drets reservats

icon-check Política de privacitat    Accés

    
logo iso centrevima   logo footer rangel       dertochip

 

 

   

 “Serveis de geriatría Alfacs, SL ha sido beneficiaria del Fondo Europeo de Desarrollo Regional cuyo objetivo es Potenciar la investigación, el desarrollo tecnológico y la innovación, y gracias al que ha implantado maquinaria para un incremento de la sostenibilidad ambiental de procesos para apoyar la creación y consolidación de empresas innovadoras. Esta acción ha tenido lugar durante el ejercicio 2022. Para ello ha contado con el apoyo del Programa Innocámaras de la Cámara de Comercio de Tortosa.”         

Fondo Europeo de Desarrollo Regional                                Una manera de hacer Europa 

 

CANAL DE DENUNCIAS

El canal de denuncias de SERVEIS DE GERIATRIA ALFACS, S.L. le permite informar rápida y fácilmente de cualquier conducta o situación que viole las leyes o reglamentos aplicables, conforme a la Ley 2/2023, de 20 de febrero reguladora de la protección de las personas que informen sobre infracciones normativas y de lucha contra la corrupción.
No debe utilizarse para hacer falsas acusaciones contra otros, y en general, no debe comunicarse información deliberadamente falsa.
Todas las comunicaciones realizadas a través de este canal serán confidenciales y podrán ser anónimas dado que la herramienta informática de seguridad utilizada garantiza el anonimato.
El remitente será protegido ante cualquier intento de represalia. Además, a las comunicaciones se les podrá adjuntar la documentación que se considere oportuna.
El canal garantiza la integridad en la trazabilidad de la gestión de la denuncia y/o consulta desde su entrada hasta su resolución.
La persona que hace la comunicación tiene la plena garantía del anonimato en el entorno digital si opta por hacer la comunicación de manera anónima.

Para enviar una denuncia, haga clic en «Realizar una denuncia» más abajo.

Nota: Este canal de denuncia es un sistema de denuncia protegido, alojado en servidores externos seguros que no forman parte de las webs o intranets de SERVEIS DE GERIATRIA ALFACS, S.L.

Realizar una denuncia

Contactar

Tel. 977 743 191
Avgda. dels Esports, 27
43540 La Ràpita
(Tarragona)
treballsocial@centrevima.com